vegetarsushi-3

Lørdag aften kom min gode kammerat forbi med sushi til mig. Han havde bestilt det hos Sota Sushi i Aarhus, som vi begge havde hørt godt om. Jeg har før været lidt uheldig med vegetarisk sushi, hvor jeg kun har fået én kedelig variant.

Sota Sushi havde dog en vegetarmenu, som min kammerat købte til mig. Det smagte virkelig godt og bestemt ikke kedeligt. Så hvis du leder efter vegetarisk sushi i Aarhus, så prøv dette. Nu er tippet ihvertfald givet videre 🙂

// Indlægget er IKKE sponsoreret.

vegetarsushi-2vegetarsushi

Du er også meget velkommen til at følge med på min Instagramprofil, hvor jeg deler endnu flere madbilleder.

Stinna

Stinna

Hej og velkommen til! Her på bloggen deler jeg opskrifter på vegetarisk mad og en masse sundere søde sager.

3 kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

  1. Nøj hvor genialt og hvor ser det bare lækkert ud! 🙂 Ved du om det er en kæde eller?

    • Hej Malene, Sota Sushi Bar har to steder i Aarhus, Vestergade 47, som er en decideret restaurant, men det er muligt at bestille take away derfra, og SOTA på Banegårdspladsen 2 som er mere take away, dog er menuerne til take away de samme begge steder. Evt kan du se mere info på https://sotasushibar.dk/