Pina colada smoothie

Pinacoladasmoothie-2

Pina colada smoothie – skøn smoothie med ananas og kokos. 

Pina colada smoothie

Denne smoothie er lavet ud fra ingredienserne i en pina colada – men er uden alkohol. Men jeg tænker nu sagtens at den kan smage ganske godt med lidt lys rom i – så kan den serveres som velkomstdrink til fester. Ellers vil jeg drikke denne skønne smoothie på varme sommerdage. 

I denne smoothie har jeg valgt at tilsætte banan til at søde med. Men du kan også prøve at tilsætte lidt honning i stedet. 

Pina colada smoothie

Vær den første til at bedømme!
Antal: 2 glas

(Tilberedningstid kan ændre sig ved justering)

Forb. tid 5 minutter
Tilb. tid 5 minutter

Ingredienser

  • 300 g ananas (frossen eller frisk)
  • 2 stk. små bananer
  • ½ dåse kokosmælk
  • 1 spsk. kokosolie (kan undlades)

Sådan gør du

  • Blend alle ingredienserne og drik med det samme.
Hvad synes du om opskriften?
Vær den første til at bedømme!

(Jeg ville blive meget glad for en kommentar!)

Pin Del Print
Del dit resultat på IGOg tag mig endelig med @stinnagm, hvis du laver en af mine opskrifter! Vil elske at se hvad du får lavet!

Pina colada smoothie
Pina colada smoothie

Du er også meget velkommen til at følge med på min instagramprofil. Her deler jeg endnu flere madbilleder og billeder fra min hverdag. Du er også velkommen til at skrive en kommentar herunder, hvis du har spørgsmål eller feedback til opskriften. Hvis du laver min mad, vil jeg elske at se et billede af det på instagram.

Stinna

Stinna

Hej og velkommen til! Her på bloggen deler jeg opskrifter på vegetarisk mad og en masse sundere søde sager.

6 kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Opskriftsvurdering




  1. Hej Stinna,
    rigtig godt nytår til dig.

    jeg glæder mig til at få en masse opskrifter på lækker vietnamesisk mad 😉

    Desuden tror jeg at jeg skal prøve og lave din pinacolada smoothie i aften, da jeg tilfældigvis har modne bananer og taget en ordentlig klump ananas op fra fryseren.

    Vh stefanie
    http://www.stefaniesunivers.blogspot.dk

  2. Jeg er netop faldet over din blog, og hold da op, hvorfor er jeg ikke stødt på den noget før. Du har virkelig nogle fine opskrifter, og kan slet ikke vente med at give mig i kast med dem.

    Godt nytår 🙂