glædelig jul

Om to dage er det jul og de fleste af jer er sikkert igang med de sidste forberedelser til juleaften. Selv mangler jeg at pakke gaver ind og få lavet min vegetariske julemad, som jeg altid laver den 23. december.

Jeg vil gerne sige tak til alle jer læsere, fordi at I har læst med og brugt mine opskrifter 🙂 Jeg ser frem til et nyt år med en masse nye opskrifter og sjove mad-idéer. I år nåede min blog sit højeste antal besøg – men det regner jeg med bliver slået i 2016!

Jeg vil ønske jer glædelig jul og godt nytår. Jeg vender tilbage i januar med nye opskrifter og hvis der er nogle opskrifter I gerne vil se herinde, så smid endelig en kommentar.

I 2015 var de tre mest populære opskrifter disse. I har overrasket mig lidt, da jeg faktisk troede at det kun var mine kager der var så populære. Men mine ingefærshots uden blender får en 2. plads:

 BANANKAGE UDEN MEL OG SUKKER

 INGEFÆRSHOT UDEN BRUG AF JUICER

 SNICKERSKUGLER 

Jeg håber at I får en fantastisk jul 🙂

 

 

 

 

Stinna

Stinna

Hej og velkommen til! Her på bloggen deler jeg opskrifter på vegetarisk mad og en masse sundere søde sager.

2 kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

  1. I lige måde. Jeg vil ihvertfald med glæde bidrage til, at dit besøgstal vokser endnu mere i 2016. Din blog er skøn, inspirerende og super flot! God jul og godt nytår 🙂