Kom alle ingredienserne i en skål (pånær mælk( og pisk det sammen med en håndmixer. Tilsæt mælk og pisk det godt sammen, til der ikke er flere klumper.
Kom smør på en stegepande. Steg pandekagerne ved middelhøj varme (jeg bruger nr. 6 ud af 9 på mit komfur).
Serveres med is, bær, sirup og mandelflager. Velbekomme!